subota, 16. travnja 2011.

Mafija na BA domeni

Igrala sam 1.5 godine i onda dobila ban za IP kontakt flotom. Mada sam imala prijavljeno dijeljene IP adrese. Razlog je bio zbog tgovine u marketu s mojim dečkom koji povremeno igra kod mene. A nigdje baš nigdje nije pisalo da nije dozvoljeno trgovati s igračem s kojim dijelim IP. Ban je za kontakt flotom, a moja flota/vojska nije bila u nikakvom kontaku.  Glupost koju su izmislili, samo da nas baniraju. Ja sam se žalila, ali Inspektor nije imao razumijevanja. Nakon nekog vremena dobila sam drugi account dosta jak pa sam nastavila igrati, ali Inspektoru nisam zaboravila. Dok moj dragi Tomo je prestao igrati i razočarao se totalno.

U međuvremenu saznala sam da jedan od bivših GO živi u mom gradu i pokušala što više informacija izvući iz njega, gnjavila sam ga na msn, skype ali to mi baš nije pošlo od ruke. Napokon mi se posrećilo i on je stavio oglas da prodaje svoje staro računalo i ja poslala Tomu da ga kupi.

Naravno nije bilo ničeg na disku, ali Tomi je našao neki program s kojim se vračaju svi izgubljeni podaci i pronašao je brdo materijala, sve lozinke za iku, sve privatne razgovore na irc-u, sastanke, sve sve što mi je trebalo da dobijem što više informacija o tome kako stvari funkcioniraju i kako se mogu odužiti Inspektoru.

Nema komentara:

Objavi komentar