subota, 16. travnja 2011.

Inspektor uhvaćen u kršenju pravila, drugi dio

Tiket koji sam poslala na BA ikariam


Vaša poruka: 2011-03-18 23:35:55
Poz
Molim da se ovaj tiket dostavite COMA - DJAKON

Uklonjen mi je post s foruma, nisam dobila upozorenje ili obavijest što sam zgriješila?
Možete li mi reći tko je i zašto je post obrisao ?????

Pročitala sam više puta pravila i nema razloga da se moj post obriše
stoga molim da mi se objasni zašto je i tko je to uradio.

Također pisala sam gotovo svim GO-a na privatnu poruku i nitko neće da odgovori na moje pitanje.
Zasto uopće postoji forum pitanja i odgovori ako se bez razloga brisu pitanja korisnika.

Ako je sve regularno, kako kaže mi kaže GA čemu je onda izbrisan moj post i zašto me toliko napada.

Ne mogu se točno sjetiti što sam pisala, sada je to više nije moguće niti vidjeti, ali bilo je postavljeno pitanje

smije li GO/SGO/GA/COMA graditi, kupovati resurse, potpisivati kulture, dok vrši ulogu kontrolora na tom istom serveru i na taj način utječe na igru, dok mu je zadaća da kontrolira igrače?

Također bi prijavila Inspektora za kršenje pravila i možda zloupotrebu položaja, prilažem SS kao dokaz. Jasno se vidi da kupuje resurse od igraća i da se gradi.

Također postoji mogućnost da je uklonio neke dokaze kako bi se zaštitio svoj položaj.

http://prntscr.com/1mgpq
http://prntscr.com/1mgpw
http://prntscr.com/1mgpy

Ako kupuje od ovog igraća zašto ne bi onda i od mene kupovao pa da ja profitiram. Cijena od 17 mi je prihvatljiva.

Pretpostavljam da Inspektor ima pomagača i da ga taj pomagač ga štiti na forumu i taj netko je obrisao moj post, jer ne vjerujem da je to mogao sam.

Tu bi netko trebao odgovarati, jer nije normalno da se bez razloga brišu postovi.

Cijelo vrijeme me Inspektor pita moje podatke, a neće da mi odgovori, samo hoće da me banira i da me ušutka.

Kako do sad nisam dobila odgovor na moje pitanje, nadam da vaši podređeni ništa ne kriju i bila bih zahvalna da mi COMA - DJAKON odgovori na njega.

Ako sam u krivu osobno ću se ispričati.


Unaprijed hvala
Danica

čekala sam i čekala odgovor, ali nema ga zbilja zanimljivo :)
i poslala pitanje na eng. jeziku na email adresu info[at]gameforge.de da vidimo hočeli biti kakve reakcije.

Dear GameForge,

I spotted several discontinuities inside Ikariam on BA domain.
First, I opened the thread and asked about it, and they instantly moved my thread. To be specific, they deleted it. After that, I contacted SMOD and all GO/SGO/GA to explain why my thread was deleted, and I asked them to answer my question. I never got the answer. Above all, I sent the ticket to our COMA Djakon, and to my surprise, he didn’t answer either. 
My question was „Is GO/SGO/GA/COMA allowed to build, or buy resource, or sign cultural agreements while his or hers role on that domain is to control the game and in that same time he or she have influence on the game directly?”

Here is the evidence where you can see that on domain BA, GAMA world, Inspektor (our Game Administrator) buys the resources and builds the City Hole.

http://prntscr.com/1mgpq (it shows the city of admin account)
http://prntscr.com/1mgpw (it shows that admin account is not visible on the search)
http://prntscr.com/1mgpy (it shows the purchase of resources from admin account)

Since I play on ORG domain, I know for sure that any build of City Hole or purchase of resources on admin account is forbidden because it influences the game directly. Then, I have to ask myself is BA domain for some reason so particular and special that you allowed to admin accounts to have different rules than other Ikariam domains.
I ask You to be kind and give me answers to this question because others don’t know the answer or they don’t want to give me this type of information.

Sincerely yours,
Danica

Nakon toga, razmišljala sam mozda Djakon ne zna hr, evo napisala mu drugi odgovor na ticket

Cao

Do you understand my question Mr. Djakon?

My question was "Is GO/SGO/GA/COMA allowed to build, or buy resource, or sign cultural agreements while his or hers role on that domain is to control the game and in that same time he or she have influence on the game directly?"

Bye
Danica

i dobila napokon nekakav odgovor

Hello danica86,

Sa obzirom da su tokom prethodnih verzija postojale kazne u vidu novca kroz otkupljivanje resursa clanovima tima je bilo dozvoljeno da izgrade grad kako bi mogli imati sve potrebne stvari za pomenute trgovine dolaskom poslednje verzije i sistemski odredjenih cena u marketima ta potreba prestaje te ce ujedno svi clanovi tima demolirati izgradjeno na pocetno stanje. Sto se tice brisanja to jest premestanja vaseg posta na forumu u "smece" ne vidim razlog zbog koga je doslo do toga jer ste odgovor mogli da dobijete u temi ali isto takodje mogli ste i pre napadanja da isto upitate GA preko privatne poruke na forumu ili putem IRC kanala. Ne vidim razlog za dizanje ikakve tenzije u ovom slucaju.

Sa poštovanjem
djakon, Community Manager
na koji mu lijepo odgovorim

>Sa obzirom da su tokom prethodnih verzija postojale kazne u vidu novca kroz otkupljivanje resursa clanovima tima je bilo dozvoljeno da izgrade grad kako bi mogli imati sve potrebne stvari za pomenute trgovine dolaskom poslednje verzije i sistemski odredjenih cena u marketima ta potreba prestaje te ce ujedno svi clanovi tima demolirati izgradjeno na pocetno stanje.

Dizanje skladista i marketa, ajde nekako mogu prožvakati, ali nikako dizanje gradske vijećnice. Istovar i kupovina ne ovisi o broju građana u gradu. Kupovina resursa od ne kažnjenog igraća. (Ime igraća trenutno je "odi" od koga je Inspektor kupio resurse nije nikad kažnjen ne može se opravdati).

Također evo dokazi da se i dalje podiže vijećnica, a ne da se ruši stoga vaše opravdanje ne drži vodu. Ne izvšavanje vaše direktive tj. demoliranje kako ste naveli već suprotno vrši se gradnja, a znamo kad je dosla nova verzija i kako glase pravila tj. kazna za pushing zlatnom (u roku 24h treba vratiti....).
Šuplja mi je vaša priča.

this is screen shoot 10.03.2011. (kad sam prijavio)
http://prntscr.com/1mgpq gradska viječnica lvl4
this is screen shoot 24.03.2011. (danas slika)
http://prntscr.com/1o0d8 gradska viječnica lvl5

Još veća je ironija što sam Inspektor ne zna se opravdati na isti način kao što ga vi branite, ako je sve regularno zašto mi je smišljao toliko laži......

Laž 1
"post je tu i dalje samo sam cekao neke stvari da se okace na forum, pa ce te tada dobiti i vas odgovor"

nikad nije vraćen, prošlo 14 dana do danas.


Laž 2
"odakle vama ideja da ja igram sa drugim igracima? da li vi imate neke dokaze da ja igram taj nalog? sem sto saljete neki ss koji je fotomontaza"

laže da se radi o fotomontaži

Laž 3
"i jesam kupio kamen, mada u vasoj ss stoji da sam prodao kamen
to stoji sve, i to ne krijem, samo ne znam odakle vama ideja
da je meni to zabranjeno"

sad priznaje da je kupio, ali laže da na ss krivo piše i da se ne vidi daje kupio resurse tj. ne poznaje niti osnovne poruke iz igre (poruku za kupovinu/prodaju resursa) SS još jednom http://prntscr.com/1mgpy

Laž 4
"ja u cilju provere igre i bugova imam na to prava"

Koji se to bug testira dizanjem lvl grada. Pitala nekoliko drugih COME i svi kažu drugačije provjerite sami pa će te se uvijeriti.

Laž 5
"tako da ima ko je zaduzen za moj rad, a nabavicu vam mail u kratkom roku, posto je trenutno coma odsutan "

nikad mi nije dostavio email

Laž 6
"kada sam rekao da je laziran mislio sam na ime grada, ali ne bitno, neka vam bude"

ss nije editiran točno je onakav kakav ga igra prikazuje, sigurno u logovima se sve može provjeriti, ako mu već SS nije ispravan odnosno ako Inspektor nije obrisao dokaze protiv sebe.


>"Sto se tice brisanja to jest premestanja vaseg posta na forumu u "smece" ne vidim razlog zbog koga je doslo do toga jer ste odgovor mogli da dobijete u temi"

Zašto mi nikad nitko nije objasnio zašto je obrisan, ako nema razloga netko treba snositi posljedice za zloupotrebu položaja ili nemar.
Nikad mi se nitko nije ispricao radi toga, ako se i desila pogreška.
Kad sam pojedinačno poslala poruke svima koji bi trebali znati odgovor nitko mi nije do danas odgovorio na pitanje, a vidim da su pročitali poruku.


>ali isto takodje mogli ste i pre napadanja da isto upitate GA preko privatne poruke na forumu ili putem IRC kanala. Ne vidim razlog za dizanje ikakve tenzije u ovom slucaju.

pisanje Inspektoru na forumu nije dozvoljeno
dokaz http://prntscr.com/1o0ha

Kad mi niste dali odgovor u roku 48h što je predvidjeni rok, čak i ako niste bili tu kako mi kaze Inspektor bili ste odsutni do 18. pitala drugog COMA-a, treba se informirati, nisam dobila odgovor znaći:
0. pitala na forumu
1. pitala sam GO (više njih)
2. pitala sam SGO
3. pitala sam GA inspektora
4. vas (tek dobila nekakav odgovor)


Evo dijela teksta jednog od COME za isto pitanje koje sam postavila vama/tj. cijelom timu.

we all are testing/have tested everything using test server only
so there is no need at all to work differently on live servers
we all cannot have a town with a level higher than 2, and no buildings can be present at all other than town hall
there is test server to check for market system

I had to talk with another CoMa and I've asked about game playing withing GA accounts - he confirmed my (our) position
this behaviour is totally forbidden/deprecated

I can understand that it is a difficult situation what I can suggest you is to contact an active CoMa
I am interested in more details, since this behaviour is totally forbidden/deprecated :)

ate least, on 5 servers I know is completely unallowed - we have an exception only on test server
OMG this behaviour is absolutely not allowed


Zašto vam je trebalo više od 5 dana da smislite odgovor, odnosno 14 dana od postavljenog pitanja na forumu, ako je sve regularno stvarno ste spori :)
Možda da se malo bolje informirate o tome što se smije, a što ne te pitate svoje nadređene, jer drugi COMA-e pričaju drugu priču, da li smo mi ipak toliko posebni od ostatka svijeta da kod nas ne vrijede ista pravila kao za sve ostale hmm čisto sumljam u to.

Koliko vidim iz vašeg odgovora vi ovo odobravate i zbog toga idem dalje stepenicu više prema GF.
Možda je vrijeme da se prekontroliraju svi GO/SGO/GA/COMA na svim serverima.
Na vama je sad da odlučite da li ćete zaštiti sebe ili Inspektora.
Očekujte da će vas netko iz GF uskoro kontaktirati.

Lijep pozdrav
Danica
na što sam dobila famozni odgovor Djakonog nadređenog Rondalf-a

Hello danica86,

Pošto ne igrate Ikariam ni na jednom od naših servera, što se ovdje dešava nije vaša stvar.
bla bla bla

Best regards
Rondalf
Rondalf je mislio da ću tu stati, ali kako sam skužila način kako mogu kontaktirati bilo kojeg COMA na bilo kojem serveru. Redom sam slala ista pitanja samo na eng.  nakon čega je sljedio ban accounta na alfi koji uopće nije niti moj hahaha na koji sam pogodila lozinku, jer je ista kao i od email adrese. Jedino mi žao što taj igrać više nema pravo igranja, a što mu ja mogu što nije bolje pobrisao lozinke sa hdd-a sam je kriv.

tekst koji sam poslala svim COMA na svim serverima je sljedeći

Hi CoMa

>Dear GameForge,
>
>I spotted several discontinuities inside Ikariam on BA domain.
>First, I opened the thread and asked about it, and they instantly moved my thread. To be specific, they deleted it. After that, I contacted SMOD and
>all GO/SGO/GA to explain why my thread was deleted, and I asked them to answer my question. I never got the answer. Above all, I sent the ticket
>to our COMA Djakon, and to my surprise, he didn’t answer either.
>My question was „Is GO/SGO/GA/COMA allowed to build, or buy resource, or sign cultural agreements while his or hers role on that domain is to >control the game and in that same time he or she have influence on the game directly?”
>
>Here is the evidence where you can see that on domain BA, GAMA world, Inspektor (our Game Administrator) buys the resources and builds the City Hole.
>
> http://prntscr.com/1mgpq (it shows the city of admin account)
> http://prntscr.com/1mgpw (it shows that admin account is not visible on the search)
> http://prntscr.com/1mgpy (it shows the purchase of resources from admin account)
>
> Since I play on ORG domain, I know for sure that any build of City Hole or purchase of resources on admin account is forbidden because it influences the game directly. Then, I have to ask myself is BA domain for some reason so particular and special that you allowed to admin accounts to > have different rules than other Ikariam domains.
> I ask You to be kind and give me answers to this question because others don’t know the answer or they don’t want to give me this type of information.
>


This email I already send to info@gameforge.de but with no responce for now.
Maybe Rondalf wants everything to cover up because his is friend with Djakon and Inspektor (I think).


After 6 day Djakon give me reply ( he answered in my own language, this is translated to English)

"Given that during the previous versions there were penalties in the form of cash resources through the redemption of the team members were allowed to build a town that might not have all the necessary things for the store mentioned the arrival of the last versions of the system of prices in certain markets that need and will also cease all members demolish the team built upon the initial state. As for deleting it is to transfer your post to the forum in the "garbage" I see no reason why they came to that answer because you could not get the theme but it also could have even before the attack that also asked him via private message on the forum or via IRC channels. I see no reason to lift any tension in this case."

"Sa obzirom da su tokom prethodnih verzija postojale kazne u vidu novca kroz otkupljivanje resursa clanovima tima je bilo dozvoljeno da izgrade grad kako bi mogli imati sve potrebne stvari za pomenute trgovine dolaskom poslednje verzije i sistemski odredjenih cena u marketima ta potreba prestaje te ce ujedno svi clanovi tima demolirati izgradjeno na pocetno stanje. Sto se tice brisanja to jest premestanja vaseg posta na forumu u "smece" ne vidim razlog zbog koga je doslo do toga jer ste odgovor mogli da dobijete u temi ali isto takodje mogli ste i pre napadanja da isto upitate GA preko privatne poruke na forumu ili putem IRC kanala. Ne vidim razlog za dizanje ikakve tenzije u ovom slucaju."

Still does not make sense to me

there is test server to check for market system
all testing can tested everything using test server
so there is no need at all to work differently on live servers

I still don't understand the first sentence... it says that in previous versions there was... what?
but the sense of first sentence was that in the past there was which kind of penalties? I've not understood the reason he wrote
the only thing I can think of
after price limit price on market
problem with pushing,
can not be bought at 99
but this does not justify the construction of City Hall or buying resource from other player that is not violated rules


this is screen shoot 10.03.2011. (this is on s3.ba.ikariam.com GA account)
http://prntscr.com/1mgpq    City Hall lvl4
this is screen shoot 24.03.2011.
http://prntscr.com/1o0d8     City Hall lvl5


My Ticket-ID: 304463

if you need anything else please don't hesitate
bye

thx for helping

i naravno javili su mi se skoro svi COMA kojima sam napisala email i to odmah ne kao ovi naši balkanci koji samo pokušavaju zataškati cijelu priču

u sljedećem emailu dobila sam email od nadređenog od Rondalfa
Good morning,

since I am not responsible for Djakon and Rondalf, I forwarded your message to the responsible Groupleader, RF_WDA.
He will take care of it, and keep you informed.

In case you have more questions you may contact him directly : rene.fischer@gameforge.com

best regards
Nakon toga Ispektor je izbrisao grad za koji je tvrdio da je sve regularno.
Nastavak slijedi :)

1 komentar:

  1. Danice hvala ti za e-mail od nekog ko je nadjredjeniji od ovog Randolfa, isti taj pravi probleme na rs domejnu!

    OdgovoriIzbriši